Thursday 3 September 2015

all work and no play... (verán 2015)

O verán é un ermo televisivo e supoño que iso está ben, porque os seriólogos tamén precisamos que nos dea o sol e o aire... Así e todo, entre todos os libros que tiña pendentes aínda tiven tempo de ir vendo un par de series novas, e agora que se achegan as estreas de outono aquí volas deixo, para que despois non vos pillen coa axenda cargada. Nada de spoilers desta vez (creo):

O que vin este verán na tele:


ANONYMOUS É UN RAPAZ TÍMIDO E MOI RIQUIÑO

Mr. Robot (USA)

De que vai: un programador / hacker (pero dos de verdade, non dos que matan o vicepresidente metendo un virus informático no seu marcapasos, Homeland) traballa para a malvada corporación capitalista que domina o mundo (Monsanto? Pricewaterhouse? Gas Natural?) e ao mesmo tempo plantéase derrubala desde dentro coa axuda dunha sociedade secreta que poida que estea na súa imaxinación ou non.
Por que mola: Mr. Robot é a mellor estrea do verán e, a falta de ver as novas series de outono, diría que de todo o ano. A linguaxe visual e a escolla musical son impecábeis, e todo o bla-blá sobre tecnoloxía por primeira vez non dá ganas de cortarse as veas. Alén diso, creo que podería ver a Rami Malek vendéndome prolongadores de pene na teletenda e seguiría merecendo todos os premios do mundo, e o resto dos actores e, especialmente, as actrices que o acompañan tamén están á altura.
Por que non mola: é certo que os fans acérrimos de Fight Club levan cacarexando desde o minuto cero que as dúbidas sobre a saúde mental do protagonista son un calco da peli, pero aquí están tratadas de forma máis honesta e non co único obxecto de sorprender, por iso entran mellor. A caracterización dos malos ás veces é un pouco demasiado caricaturesca, pero como eu me creo calquera cousa que me conten dos executivos das grandes multinacionais, para min non hai problema.
A quen lle pode gustar: vou dicir unha sobrada, pero a calquera que lle guste a calidade nas series de televisión e que non as consuma simplemente porque son gratis e fáciles de ver. E tamén a programadores que soñan con ser hackers,  fans de Snowden e xusticeiros sociais en xeral.

Nota serióloga: «««««

Esta son eu cada vez que instalo un programa coa configuración automática.

LOS NIKIS TIÑAN RAZÓN

Zoo (CBS)

De que vai: un día calquera, todos os animais do mundo deciden poñerse de acordo para vingarse da raza humana de forma moi estraña, porque en vez de exterminarnos sen máis comezan a desenvolver condutas psicopáticas moi propias dos humanos. Por sorte, hai un grupo de conspiranoicos que dalgunha maneira xa previran isto e están dispostos a salvar a humanidade.
Por que mola: os leóns desenvolven mentalidade de enxame para poder atacar máis eficazmente os humanos, bandas de morcegos derruban helicópteros a plena luz do día e un oso entra nunha cociña de París para beber unha copa de Pinot Noir.
Por que non mola: os personaxes son case tan planos coma os actores que os interpretan, e non me fagades falar dos guións, porque nesta serie absolutamente nada ten sentido, pero que esperabades? É unha serie sobre animais sociópatas!

Ollo que isto é un diálogo real da serie.

A quen lle pode gustar: a calquera que lle guste o gore e os animais. Eu, pola miña parte, xa fixen as paces coa miña gata e prometinlle xogo limpo cando sexamos inimigas mortais.

Nota serióloga: «¶¶¶



BERRA DO MALA QUE É

Scream (MTV)

De que vai: un intento de recuperar a franquicia cinematográfica dos noventa pero adaptada a outro medio e outros tempos, iso quere dicir que as actrices son máis delgadas e os actores máis musculosos.
Por que mola: é unha serie para ter de fondo mentres fas outras cousas, como escribir blogs sobre series ou cortar as uñas dos pés. Ah! E sae Bex Taylor-Klaus, así que é como se Bullet vivise.
Por que non mola: a primeira película estableceu as regras, a segunda rompeunas e a terceira deulles a volta. A serie non sabe como xogar con regras auto-referenciais, así que o único que fai e darlles aos personaxes guións metatelevisivos sen chiste final nin sentido na trama.
A quen lle pode gustar: a idea era que lles gustase aos fans das películas pero tamén aos que nunca as viran. Ao final, creo que só lle gusta aos seus produtores.

Nota serióloga: 


CADÁVERES (ALGO MÁIS) EXQUISITOS

Fear the Walking Dead (AMC)

De que vai: os produtores de The Walking Dead tentando capitalizar o seu éxito cunha serie situada en Los Ángeles no comezo mesmo da praga, algo que Robert Kirkman, guionista dos cómics e co-creador da serie, asegurou que nunca veriamos.
Por que mola: cando xa empezabamos a cansarnos dos mantras da serie orixinal (ninguén está a salvo, non hai refuxios que duren, zzzzzzzz...), aparece unha nova fornada de personaxes que non saben nada dos zombis nin de como funcionan, e sempre é divertido ver unha cidade como Los Ángeles sumirse no caos.
Por que non mola: só temos un número determinado de episodios (e polo ritmo que leva van ser poucos) por diante até chegar ao punto de partida da serie orixinal, e despois será ver The Walking Dead outra vez, e iso si que non.
A quen lle pode gustar: a fans de The Walking Dead, pero non demasiado fans, porque esta serie non está copiada plano por plano do guión dos cómics, de feito é totalmente nova, co cal para moitos será un sacrilexio.

Nota serióloga: «««¶¶



NÚMERO 6 ALL OVER AGAIN

Wayward Pines (Fox)

De que vai: un axente do FBI vai na procura de dous axentes perdidos e atopa Wayward Pines, unha vila idílica que é basicamente como o Hotel California, podes tentar irte cando queiras pero nunca podes marchar. Mentres tanto a súa muller búscao a el e unha liña argumental, sen éxito.
Por que mola: a pesar de Matt Dillon e Juliette Lewis, ten actores e actrices moi bos, e a atmosfera de vila pequena e inquietante está moi lograda nos primeiros capítulos. O final é moi interesante se é realmente o final, pero moito me temo que vai ser unha desculpa para a segunda tempada.
Por que non mola: hai ocasións nas que os personaxes principais son tan estúpidos que é difícil non desexar que os maten dunha forma lenta e dolorosa, e a medida que avanza a trama comezan a verse os fíos que sosteñen os monicreques.
A quen lle pode gustar: seica aos lectores das novelas nas que está baseada non lles gustou moito, así que vou tirar máis por fans de series claustrofóbicas con vilas nas que nada é o que parece ou cun lixeiro toque sobrenatural, estilo (sempre sen comparar, átense los machos)Twin Peaks, The X Files, The Lost Room ou Persons Unknown e sobre todo The Prisoner.

Nota serióloga: «««¶¶



GOODBYE LENIN, WELCOME REVISIONISMO HISTÓRICO

Deutschland 83 (Sundance)

De que vai: un soldado noviño da RDA é forzado a infiltrarse como espía na RFA con hilarantes consecuencias. Non, é coña, as consecuencias prometen ser devastadoras, pero polo de agora fai moita graza ver as torpezas que comete o coitado chaval na súa labor de espía, como falar con naturalidade dos seus amigos de Cuba, haha.
Por que mola: a produción é impecable, desde a ambientación até a banda sonora, e a historia de Martin e como tenta servir o seu país aínda que sexa pola forza é bastante conmovedora, especialmente se obviamos o tufo anti-comunista do argumento.
Por que non mola: porque é inevitable comparala con The Americans, e esta última faino todo mellor e sen caer de xeito tan obvio na dicotomía “capitalistas bos / comunistas malos”.
A quen lle pode gustar: se despois de ler o resumo tiveches que buscar RDA e RFA esta non é a túa serie. É máis ben para nostálxicos da Guerra Fría desde ambos bandos ou xente que aprecie un bo guión e por suposto uns bos subtítulos, porque está rodada en alemán.

Nota serióloga: «««



HELTER SKELTER IN THE SUMMER SWELTER

Aquarius (NBC)

De que vai: David Duchovny é un policía duro ao que lle toca traballar cun policía moderno (para 1967)na procura dunha adolescente que fuxiu da casa para ir vivir coa Familia Manson. Só que na altura nin é a Familia Manson como a coñecemos, nin están a preparar os seus horrendos e moi morbosos crimes, nin Charlie Manson ten nada do infame atractivo que o fixo líder de adolescentes tolais. Nin sequera canta ben.
Por que mola: porque tira do morbo asociado á figura de Charles Manson, e unha espera entender como é posible que todas esas rapazas cometesen crimes sen pestanexar só porque el o dicía.
Por que non mola: porque a serie está centrada nos problemas familiares de David Duchovny e os clichés das series de época (un pouco de Vietnam por aquí e un pouco de LSD por alá...) e case diría que fan ben, porque o actor que fai de Manson ten o carisma dun calcetín de ximnasia usado.
A quen lle pode gustar: a incondicionais do xénero “aquellos maravillosos años”: Mad Men, Masters of Sex, The Astronaut Wives Club e o que parece un interminable etcétera na tempada que queda por vir.

Nota serióloga: «¶¶¶¶

A este Charles Manson si que o seguiría eu nunha serie de seis tempadas.

CARAMBA, POR QUE NO DECIRLO, LOS VISITANTES ESTÁN AQUÍ

The Whispers (ABC)

De que vai: Teoría da conspiración con marcianos polo medio, baseada nun relato de Ray Bradbury pero de casualidade. Está moi na liña da gloriosa e nunca suficientemente ponderada The Event. Unha serie de nenos empezan a comportarse de forma rara seguindo instrucións duns amigos imaxinarios, e un grupo de adultos listillos de seguida chega á conclusión de que os marcianos van invadir a terra e dispóñense a paralo.
Por que mola: Xa dixen teoría da conspiración e marcianos? É unha serie de verán, entretida e disparatada, pódela ver sen pedirlle moito e berrarlle aos protagonistas cada vez que toman unha decisión estúpida.
Por que non mola: ehem, nenos actores por doquier.
A quen lle pode gustar: fans de todas as series locas que tentaron seguir a onda de Lost e fracasaron estrepitosa mente. Asinantes da revista Mas Allá.

Nota serióloga: «««¶¶



LORD GRANTHAM TIÑA UN CURMÁN EN RHODE ISLAND (Comedy Central)

Another Period

De que vai: Natasha Leggero e Riki Lindhome converten Downton Abbey nunha sitcom, o cal non foi sen tempo. Case como unha colección de sketchs con continuidade, conta en clave de reality a historia de dúas ricas herdeiras mimadas e crueis e os criados que teñen que soportalas.
Por que mola: porque os chistes son moi básicos e os “famosos” invitados, como Mark Twain, Hellen Keller, Charlie Chaplin, Freud, Ghandi ou Trotsky, comportándose como se estivesen no programa das Kardashians son lo más.
Por que non mola: Ás veces os chistes son un pouco caca-culo-pedo-pis de máis... A quen quero enganar? Non hai tal cousa como ser caca-culo-pedo-pis de máis. É unha pena que Artemis Pebdani, que facía da irmá fea e polo tanto sufraxista das protagonistas, fose substituída despois do piloto, porque é unha cómica xenial, pero á parte diso...
A quen lle pode gustar: a calquera que considere que non hai algo como chistes caca-culo-pedo-pis de máis.


Nota serióloga: ««««



Isto é todo, titis. Apurade a ver as que creades que pagan a pena, que dentro de nada xa estamos de volta coas estreas do outono!

No comments:

Post a Comment