Xa están aquí,
saídas do forno, as series que se estrearon este mes e o anterior. E que fai Westworld no medio, cenutria?,
preguntarédesme como sempre con cariño, porque é certo que esa xa se estreou en
outono e xa onde vai que rematou a primeira tempada. Pois que non a vin no seu
momento por circunstancias da vida (chamádelle traballo, chamádelle que se me
foi a pinza por completo) e vina agora, e gustoume abondo como para querer
recomendala, así que a metín aquí, pouco misterio.
Como sempre hai
pouco spoiler, que na maioría dos
casos as series aínda están comezando e nin eu, coa miña intuición de
serióloga, sei cómo van rematar, pero lede á vosa discreción e que vos preste.
E non esquezades que ver televisión máis de dúas horas ao día é prexudicial
para a saúde e as habilidades sociais, así que facede coma min e mirádeas no
ordenador.
MI BISABUELO FUE EL DOCTOR MUELTE, MI
PADRE TUVO QUE DEJARLO...
Mary Kills People
(Global)
De que vai: Unha doutora de Urxencias ten un
traballo paralelo como asistente de suicidio, co conseguinte risco que iso
supón para o seu traballo e tamén a súa integridade, porque está sendo vixiada
pola policía e ao mesmo tempo ten que tratar con camellos chungos que lle pasen
as drogas que precisa para axudar a xente a morrer dignamente.
Por que mola: Ten moita menos moralina do que podería
parecer con ese tema, de feito móvese entre a comedia negra e o thriller, e
engancha desde o primeiro capítulo. Ademais, como son só 6 capítulos, non hai
escenas de recheo.
Por que non mola: O tema do antieheroe empeza a estar un
pouco trillado (aínda que non fose tan explorado coas mulleres como cos homes).
A quen lle pode gustar: Como digo, a fans de series con
antiheroes de protagonistas. Fans de procedurals
absterse, porque non vai nin de médicos nin de crimes.
Nota serióloga: ★★★★☆
CARNE PARA LINDA
Santa Clarita Diet
(Netflix)
De que vai: ♪Linda tiene un secreto para conservar su
línea. Sus amigos se preguntan por la clase de alimento, Linda sonríe coqueta y
se guarda su secreto, pues su fuente de energía es la carne de...♫
Boeno, quitando
que a protagonista non é Linda senón Drew Barrymore, a premisa da serie é tal
cual esa canción de Loquillo (no spoilers)
que me facía tanta graza cando tiña doce anos.
Por que mola: De entrada a premisa pode parecer
graciosa, pero non.
Por que non mola: Gustaríame dicir que só por Drew
Barrymore, que é unha pésima actriz, pero ela non é o único problema. De feito
mesmo Timothy Olyphant, que demostrara ter moito talento para a comedia en The Grinder, parece contaxiarse e o
único que fai é poñer caras, o mesmo ca ela. O guión é horrible, e o intento
desesperado por facer unha comedia negra quítalle toda a sutileza á comedia e
toda a diversión ao gore.
A quen lle pode gustar: Non sei, a Sabino Méndez?
Nota serióloga: ☆☆☆☆☆
QUÉ FOI DE RYAN MURPHY?
Feud
(FX)
De que vai: Daquela vez que Bette Davis (Susan
Sarandon) e Joan Crawford (Jessica Lange) rodaron What ever happened to Baby Jane? e seica se levaban fatal dentro e
fóra do plató e todo iso fixo que o filme fora un exitazo e recadase moitos
cartos para a Warner.
Por que mola: Sempre hai algo de morboso en ver a lenda
negra de Hollywood e o que hai detrás dunha gran produción. Os créditos
imitando as clásicas siluetas recortadas de Saul Bass son ben chulos, e contan
a historia sen necesidade de ver a serie.
Por que non mola: Lembrades cando Marisa Paredes e Juanjo
Puigcorbé redefiniron a palabra ridículo interpretando aos Borbóns baseándose
unicamente nos seus “peculiares” acentos? Por favor, dicídeme que o lembrades,
porque foi o máis perto que estivo este país de proclamar a 3ª república. Pois
isto ven sendo o mesmo: as actrices empéñanse tanto en imitar os manierismos
das estrelas que interpretan que o resultado é aínda máis impostado, sobre todo
no caso de Jessica Lange, ou se cadra é que eu non teño o amor por Jessica
Lange que teñen Ryan Murphy e media América.
A quen lle pode gustar: a incondicionais de Murphy, que supoño
que serán os máximos accionistas de FX porque cántas series ten ese señor na
cadea? Tamén está ben para quen lle guste ver grandes nomes de Hollywood
aparecer cada dous minutos na pantalla (Judy Davis, Kathy Bates, Catherine
Zeta-Jones, Stanley Tucci...).
Nota serióloga: ★★☆☆☆
AS ESCOLAS WALDORF DA COSTA DE CALIFORNIA
Big Little Lies
(HBO)
De que vai: Tres nais de distrito escolar millonetis
teñen unhas vidas perfectas na aparencia, pero no fondo non son tan perfectas
porque cada unha ten os seus problemas persoais e ademais de fondo hai un
crime, como para lembrarnos que los ricos también lloran.
Por que mola: Agora que está tan de moda que os pais
teñan grupos de whatsapp para discutir até o aborrecemento absolutamente todo o
que pasa nas aulas dos seus fillos, e que son os pais os que fan os deberes e
meten aos nenos en inglés aos seis meses porque nunca é cedo abondo, está ben
que unha serie nos poña un espello diante para lembrarnos o ridículo que é todo
iso. Tamén é moi revelador que as protagonistas desta serie sexan americanas e
basicamente millonarias e teñan os mesmos valores que empezamos a ver aquí
entre os progres. Se cadra temos que facernos mirar se iso de “eu só quero o
mellor para os meus fillos” non será caer na lóxica individualista do
capitalismo.
Por que non mola: as personaxes son odiosas e dá ganas de
matalas a todas sen excepción, mesmo ás que nos primeiros capítulos pensas que
poden ter un pase, pero a quén quero enganar, por iso é polo que mola.
A quen lle pode gustar: a fans do típico misterio nunha
comunidade pequena, ao estilo da primeira tempada de Desperate Housewives.
Nota serióloga: ★★★☆☆
A ARCHIE SÁENLLE PELOS
Riverdale
(The CW)
De que vai: Outra de “misterioso asasinato en
comunidade pequena chea de secretos”, desta vez cos personaxes dos cómics de Archie levados á vida como
protagonistas. Soa raro e é raro, pero o único que teñen en común os cómics de Archie coa serie é o aspecto físico e
catro pinceladas de personalidade máis ben a trazo groso.
Por que mola: Máis que molar, diría que é entretida se
che gustan os misterios que en vez de resolverse cada vez se enlean máis.
Por que non mola: Iso de coller personaxes de tebeo máis
ou menos infantil e convertelos en adolescentes buenorros ten un aquel de mente
enferma, ou son eu? Se cadra por iso tamén
todos os personaxes se ven terriblemente estereotipados e pouco cribles.
A quen lle pode gustar: A fans do xénero de asasinatos en
comunidades pequenas cheas de secretos, desta vez máis do estilo de Pretty Little Liars, pola idade dos
protagonistas.
Nota serióloga: ★☆☆☆☆
A verdadeira traxedia é decatarse de que un dos protas é o fillo de Ross. |
BASIC LUPINE UROLOGY II
Chicago Justice
(NBC)
De que vai: A última incorporación á franquicia de
Chicago de Dick Wolf. Despois dos policías, os médicos e os bombeiros, chegan o
fiscal e os investigadores do fiscal para pechar o círculo e que poidamos ver
non só cómo os bos apagan o incendio, curan os feridos e deteñen os culpables,
senón tamén cómo despois de moito batallar conseguen meter os culpables no
cárcere.
Por que mola: é un drama xudicial, coas súas testemuñas
sorpresa e os seus culpables que resultan ser inocentes e viceversa, teño que
dicir máis?
Por que non mola: polo de agora non ten moito matiz, os
protagonistas son sempre os bos da historia e aqueles aos que acusan os malos.
A quen lle pode gustar: a incondicionais de Dick Wolf, xa sexa na
versión neoiorquina de Law & Order
ou na de Chicago. A fans dos dramas xudiciais, que veñen sendo os mesmos.
Nota serióloga: ★★★☆☆
THE GOOD WIFE PERO SEN WIFE
The Good Fight
(CBS)
De que vai: Como o final de The Good Wife nos soubo a pouco aos seus fans, a CBS convenceu a
Michelle e Robert King para producir o spin-off The Good Fight, cos mesmos personaxes e premisa pero quitándose do
medio a Julianna Margulies, que xa estaba moi crecidita.
Por que mola: porque segue exactamente a mesma liña de The Good Wife, desta vez nun bufete de
socios afro-americanos (e Diane Lockhart) que se reparten o tempo entre casos
de dereitos civís e casos de pasta gansa. E sobre todo porque volven moitos dos
mellores personaxes da anterior, aínda que sexa en calidade de artistas
convidados, como Lucca, Elsbeth Tascioni, Marissa, David Lee e Howard. E
contamos as horas para que apareza Eli Gold nalgunha historia.
Por que non mola: as protagonistas neste caso son Diane e
Maia Rindell, unha avogada nova de familia pija que cae en desgraza cando meten
ao seu pai na cadea por estafar os seus clientes ao estilo Madoff, e as dúas
poden chegar a ser bastante insufribles no seu buenismo.
A quen lle pode gustar: esta é fácil, a fans de The Good Wife, por suposto. Realmente
non sei se é moi doada de ver sen coñecer a serie da que parte.
Nota serióloga: ★★★★☆
SOÑAN OS COWBOYS ANDROIDES CON VACAS
ELÉCTRICAS?
Westworld
(HBO)
De que vai: Baseada na peli de Michael Crichton do
73 pero algo máis complexa, Westworld é un parque de atraccións dun futuro
indeterminado, onde os visitantes que paguen unha millonada poden interactuar
do xeito máis realista con robots que non parecen robots nun escenario de
salvaxe oeste, até que algúns deses robots comezan a tomar consciencia e aquilo
se converte no capítulo dos Simpsons no
que os autómatas de Rascapiquilandia toleaban e se liaban a machetazos.
Por que mola: Teno todo: futuro tecnolóxico, salvaxe
oeste, misterio, robots marcándose un Blade
Runner, uns créditos de flipar e mesmo Anthony Hopkins e Ed Harris cagando
por riba de case todos os outros actores.
Por que non mola: como ao final o que pode pasar cunha
premisa así é bastante predicible se estás afeita á ciencia ficción, os
guionistas sentiron a necesidade de enlealo todo moitísimo nos capítulos que
levan á revelación final, e os xiros están ben nalgúns casos pero noutros dan a
sensación de estar vendo a derradeira tempada de Lost.
A quen lle pode gustar: a fans da ciencia ficción especulativa e
os futuros distópicos en xeral, aínda que deste futuro non coñecemos moito.
Nota serióloga: ★★★★☆
Até aquí as
estreas para ver esta primavera (e mais Westworld).
Se cadra estou eu máis repunante este ano, pero por agora non vin ningún Better Call Saul, ningún Fargo, Orphan Black ou The Americans.
Se cadra a gran serie da primavera está á volta da esquina, en cuxo caso
actualizarei a entrada, ou se cadra é certo que a terceira idade de ouro da
televisión xa dá signos de esgotamento, quén sabe... De calquera forma, desfrutade
do visto!
No comments:
Post a Comment