Sunday 19 March 2017

all work and no play (primavera 2017)

Xa están aquí, saídas do forno, as series que se estrearon este mes e o anterior. E que fai Westworld no medio, cenutria?, preguntarédesme como sempre con cariño, porque é certo que esa xa se estreou en outono e xa onde vai que rematou a primeira tempada. Pois que non a vin no seu momento por circunstancias da vida (chamádelle traballo, chamádelle que se me foi a pinza por completo) e vina agora, e gustoume abondo como para querer recomendala, así que a metín aquí, pouco misterio.

Como sempre hai pouco spoiler, que na maioría dos casos as series aínda están comezando e nin eu, coa miña intuición de serióloga, sei cómo van rematar, pero lede á vosa discreción e que vos preste. E non esquezades que ver televisión máis de dúas horas ao día é prexudicial para a saúde e as habilidades sociais, así que facede coma min e mirádeas no ordenador.

MI BISABUELO FUE EL DOCTOR MUELTE, MI PADRE TUVO QUE DEJARLO...

Mary Kills People (Global)

De que vai: Unha doutora de Urxencias ten un traballo paralelo como asistente de suicidio, co conseguinte risco que iso supón para o seu traballo e tamén a súa integridade, porque está sendo vixiada pola policía e ao mesmo tempo ten que tratar con camellos chungos que lle pasen as drogas que precisa para axudar a xente a morrer dignamente.
Por que mola: Ten moita menos moralina do que podería parecer con ese tema, de feito móvese entre a comedia negra e o thriller, e engancha desde o primeiro capítulo. Ademais, como son só 6 capítulos, non hai escenas de recheo.
Por que non mola: O tema do antieheroe empeza a estar un pouco trillado (aínda que non fose tan explorado coas mulleres como cos homes).
A quen lle pode gustar: Como digo, a fans de series con antiheroes de protagonistas. Fans de procedurals absterse, porque non vai nin de médicos nin de crimes.
Nota serióloga: ★★★★☆


CARNE PARA LINDA

Santa Clarita Diet (Netflix)

De que vai: Linda tiene un secreto para conservar su línea. Sus amigos se preguntan por la clase de alimento, Linda sonríe coqueta y se guarda su secreto, pues su fuente de energía es la carne de...
Boeno, quitando que a protagonista non é Linda senón Drew Barrymore, a premisa da serie é tal cual esa canción de Loquillo (no spoilers) que me facía tanta graza cando tiña doce anos.
Por que mola: De entrada a premisa pode parecer graciosa, pero non.
Por que non mola: Gustaríame dicir que só por Drew Barrymore, que é unha pésima actriz, pero ela non é o único problema. De feito mesmo Timothy Olyphant, que demostrara ter moito talento para a comedia en The Grinder, parece contaxiarse e o único que fai é poñer caras, o mesmo ca ela. O guión é horrible, e o intento desesperado por facer unha comedia negra quítalle toda a sutileza á comedia e toda a diversión ao gore.
A quen lle pode gustar: Non sei, a Sabino Méndez?
Nota serióloga: ☆☆☆☆☆


QUÉ FOI DE RYAN MURPHY?

Feud (FX)

De que vai: Daquela vez que Bette Davis (Susan Sarandon) e Joan Crawford (Jessica Lange) rodaron What ever happened to Baby Jane? e seica se levaban fatal dentro e fóra do plató e todo iso fixo que o filme fora un exitazo e recadase moitos cartos para a Warner.
Por que mola: Sempre hai algo de morboso en ver a lenda negra de Hollywood e o que hai detrás dunha gran produción. Os créditos imitando as clásicas siluetas recortadas de Saul Bass son ben chulos, e contan a historia sen necesidade de ver a serie.
Por que non mola: Lembrades cando Marisa Paredes e Juanjo Puigcorbé redefiniron a palabra ridículo interpretando aos Borbóns baseándose unicamente nos seus “peculiares” acentos? Por favor, dicídeme que o lembrades, porque foi o máis perto que estivo este país de proclamar a 3ª república. Pois isto ven sendo o mesmo: as actrices empéñanse tanto en imitar os manierismos das estrelas que interpretan que o resultado é aínda máis impostado, sobre todo no caso de Jessica Lange, ou se cadra é que eu non teño o amor por Jessica Lange que teñen Ryan Murphy e media América.
A quen lle pode gustar: a incondicionais de Murphy, que supoño que serán os máximos accionistas de FX porque cántas series ten ese señor na cadea? Tamén está ben para quen lle guste ver grandes nomes de Hollywood aparecer cada dous minutos na pantalla (Judy Davis, Kathy Bates, Catherine Zeta-Jones, Stanley Tucci...).
Nota serióloga: ★★☆☆☆


AS ESCOLAS WALDORF DA COSTA DE CALIFORNIA

Big Little Lies (HBO)

De que vai: Tres nais de distrito escolar millonetis teñen unhas vidas perfectas na aparencia, pero no fondo non son tan perfectas porque cada unha ten os seus problemas persoais e ademais de fondo hai un crime, como para lembrarnos que los ricos también lloran.
Por que mola: Agora que está tan de moda que os pais teñan grupos de whatsapp para discutir até o aborrecemento absolutamente todo o que pasa nas aulas dos seus fillos, e que son os pais os que fan os deberes e meten aos nenos en inglés aos seis meses porque nunca é cedo abondo, está ben que unha serie nos poña un espello diante para lembrarnos o ridículo que é todo iso. Tamén é moi revelador que as protagonistas desta serie sexan americanas e basicamente millonarias e teñan os mesmos valores que empezamos a ver aquí entre os progres. Se cadra temos que facernos mirar se iso de “eu só quero o mellor para os meus fillos” non será caer na lóxica individualista do capitalismo.
Por que non mola: as personaxes son odiosas e dá ganas de matalas a todas sen excepción, mesmo ás que nos primeiros capítulos pensas que poden ter un pase, pero a quén quero enganar, por iso é polo que mola.
A quen lle pode gustar: a fans do típico misterio nunha comunidade pequena, ao estilo da primeira tempada de Desperate Housewives.
Nota serióloga: ★★★☆☆


A ARCHIE SÁENLLE PELOS

Riverdale (The CW)

De que vai: Outra de “misterioso asasinato en comunidade pequena chea de secretos”, desta vez cos personaxes dos cómics de Archie levados á vida como protagonistas. Soa raro e é raro, pero o único que teñen en común os cómics de Archie coa serie é o aspecto físico e catro pinceladas de personalidade máis ben a trazo groso.
Por que mola: Máis que molar, diría que é entretida se che gustan os misterios que en vez de resolverse cada vez se enlean máis.
Por que non mola: Iso de coller personaxes de tebeo máis ou menos infantil e convertelos en adolescentes buenorros ten un aquel de mente enferma, ou son eu? Se cadra por iso tamén  todos os personaxes se ven terriblemente estereotipados e pouco cribles.
A quen lle pode gustar: A fans do xénero de asasinatos en comunidades pequenas cheas de secretos, desta vez máis do estilo de Pretty Little Liars, pola idade dos protagonistas.
Nota serióloga: ★☆☆☆☆

A verdadeira traxedia é decatarse de que un dos protas é o fillo de Ross.

BASIC LUPINE UROLOGY II

Chicago Justice (NBC)

De que vai: A última incorporación á franquicia de Chicago de Dick Wolf. Despois dos policías, os médicos e os bombeiros, chegan o fiscal e os investigadores do fiscal para pechar o círculo e que poidamos ver non só cómo os bos apagan o incendio, curan os feridos e deteñen os culpables, senón tamén cómo despois de moito batallar conseguen meter os culpables no cárcere.
Por que mola: é un drama xudicial, coas súas testemuñas sorpresa e os seus culpables que resultan ser inocentes e viceversa, teño que dicir máis?
Por que non mola: polo de agora non ten moito matiz, os protagonistas son sempre os bos da historia e aqueles aos que acusan os malos.
A quen lle pode gustar: a incondicionais de Dick Wolf, xa sexa na versión neoiorquina de Law & Order ou na de Chicago. A fans dos dramas xudiciais, que veñen sendo os mesmos.
Nota serióloga: ★★★☆☆


THE GOOD WIFE PERO SEN WIFE

The Good Fight (CBS)

De que vai: Como o final de The Good Wife nos soubo a pouco aos seus fans, a CBS convenceu a Michelle e Robert King para producir o spin-off The Good Fight, cos mesmos personaxes e premisa pero quitándose do medio a Julianna Margulies, que xa estaba moi crecidita.
Por que mola: porque segue exactamente a mesma liña de The Good Wife, desta vez nun bufete de socios afro-americanos (e Diane Lockhart) que se reparten o tempo entre casos de dereitos civís e casos de pasta gansa. E sobre todo porque volven moitos dos mellores personaxes da anterior, aínda que sexa en calidade de artistas convidados, como Lucca, Elsbeth Tascioni, Marissa, David Lee e Howard. E contamos as horas para que apareza Eli Gold nalgunha historia.
Por que non mola: as protagonistas neste caso son Diane e Maia Rindell, unha avogada nova de familia pija que cae en desgraza cando meten ao seu pai na cadea por estafar os seus clientes ao estilo Madoff, e as dúas poden chegar a ser bastante insufribles no seu buenismo.
A quen lle pode gustar: esta é fácil, a fans de The Good Wife, por suposto. Realmente non sei se é moi doada de ver sen coñecer a serie da que parte.
Nota serióloga: ★★★★☆


SOÑAN OS COWBOYS ANDROIDES CON VACAS ELÉCTRICAS?

Westworld (HBO)

De que vai: Baseada na peli de Michael Crichton do 73 pero algo máis complexa, Westworld é un parque de atraccións dun futuro indeterminado, onde os visitantes que paguen unha millonada poden interactuar do xeito máis realista con robots que non parecen robots nun escenario de salvaxe oeste, até que algúns deses robots comezan a tomar consciencia e aquilo se converte no capítulo dos Simpsons no que os autómatas de Rascapiquilandia toleaban e se liaban a machetazos.
Por que mola: Teno todo: futuro tecnolóxico, salvaxe oeste, misterio, robots marcándose un Blade Runner, uns créditos de flipar e mesmo Anthony Hopkins e Ed Harris cagando por riba de case todos os outros actores.
Por que non mola: como ao final o que pode pasar cunha premisa así é bastante predicible se estás afeita á ciencia ficción, os guionistas sentiron a necesidade de enlealo todo moitísimo nos capítulos que levan á revelación final, e os xiros están ben nalgúns casos pero noutros dan a sensación de estar vendo a derradeira tempada de Lost.
A quen lle pode gustar: a fans da ciencia ficción especulativa e os futuros distópicos en xeral, aínda que deste futuro non coñecemos moito.
Nota serióloga: ★★★★☆


Até aquí as estreas para ver esta primavera (e mais Westworld). Se cadra estou eu máis repunante este ano, pero por agora non vin ningún Better Call Saul, ningún Fargo, Orphan Black ou The Americans. Se cadra a gran serie da primavera está á volta da esquina, en cuxo caso actualizarei a entrada, ou se cadra é certo que a terceira idade de ouro da televisión xa dá signos de esgotamento, quén sabe... De calquera forma, desfrutade do visto!





No comments:

Post a Comment