A segunda parte das cousas que vin a semana pasada. A verdade é que vin unhas cantas máis, pero mentres non teña colaboradores, Gemi, tampouco podo facelo mellor.
Fringe (Tempada 5 Episodio 5)
Non é por fardar, pero sabíao! Non é que o soubese, pero
tiña a esperanza/ilusión de que fose pasar. Estou falando do mellor paradoxo
temporal de todos os tempos, que seguramente se dea no final de Fringe se os tiros seguen indo por onde
nos indicaron esta semana. O capítulo lembroume a unha das miñas novelas
preferidas, Terra! de Stefano Benni,
na que se descubre que blablabla e blablabla eran en realidade blablabla e
blablabla, que cando foron na procura de blablabla o que atoparon foi
blablabla, creando un paradoxo temporal (só espoileo series, non son tan
cruel).
O futuro dá moito medo. |
Esta semana en Fringe sentaron
as bases para que aconteza algo parecido. Walter e Astrid /Asteroid/Aspirin (os
mellores nomes da televisión) seguen enredados na súa procura das pezas do
puzzle para construír a arma definitiva que mate a todos os Observadores. Até
agora esa liña argumental parecérame un pouco coñazo, sentía que estaba xogando
a Monkey Island en vez de ver unha
serie, cos personaxes facendo unhas tarefas predeterminadas para conseguir
obxectos e levar a cabo outras tarefas con eses obxectos (cheguei a esperar
que, nunha desas, Walter dixese “eso no necesita chicle!”). Agora comezo a
pensar que os guionistas de Fringe
non dan puntada sen fío, e se cadra todo isto das cintas vai converxer coa
outra liña argumental. Que ven sendo: Peter e Olivia intentan recuperarse da
morte de Etta como fixeron cando a perderan durante a invasión dos
Observadores, cadaquén ao seu xeito. Olivia no estilo clásico do duelo,
retraída e sen entender moi ben a Peter, e Peter irrecoñecíbel (creo que é o
primeiro capítulo no que non vin absolutamente nada do amigo parvo de Dawson),
nun ataque de Liam Neeson se lanza a unha orxía de vinganza e caras de malo
maloso. E aquí é onde ven o interesante: despois dun intercambio de opinións
cun Observador ao que estaba interrogando, Peter chegou á conclusión de que,
sendo el tan listo e superior, podería facer moito máis cós Observadores se
levase incorporada no corpo a tecnoloxía que eles teñen (eu debín perder algún
episodio, porque até o venres pasado descoñecía que os Observadores tiñan unha
especie de chips na caluga), así que decidiu abrir o pescozo do Observador
capturado e auto-implantarse o seu chip. O cal nos leva ao paradoxo temporal: e
se Peter é a orixe dos mesmos Observadores aos que trata de exterminar? De
acordo que o meu cerebro tamén fai bum! cando vexo unha ecuación de 8º de EXB,
pero aquí o bum! é maiúsculo. Penso que toda a historia das cintas de Walter é
unha forma de demorar o que vai pasar a continuación, que cando reúna todas as
pezas do puzzle Walter vaise decatar de que a forma de derrotar os Observadores
é parar (matar?) a Peter, e aí vai comezar o verdadeiro conflito. Ou se cadra
só é unha idea parva que teño eu na cabeza, pero non molaría?
Aí atrás alguén me comentou que xa non seguía Fringe porque ao comezo (na que eu
bauticei como “a tempada aburrida”) trataba con ciencia experimental plausible,
como o seu nome indica, pero que nas seguintes tempadas entrara de cheo na
ciencia ficción máis inverosímil, e xa non lle podemos chamar “fringe science”.
A min paréceme estupendo que non lle chame matrimonio se non lle dá a gana,
pero penso que Fringe gañou co salto
á ciencia ficción, e quedo cos universos alternativos, a crioxenización en
ámbar e as viaxes temporais.
Saturday Night Live (Tempada 38 Episodio 6)
O único que teño que dicir é: Louis CK en Saturday Night Live.
Todo o programa foi fantástico, pero se teño que destacar
algo:
O comezo, cunha parodia do alcalde de Nova York e a súa
efusiva intérprete de signos dirixíndose á cidadanía tras o Sandy, despois o
gobernador de Nova Jersey e a súa intérprete(que era unha mestura entre Carmela
Soprano e a Nanny Fine) ameazando ao Sandy se volvía polo seu estado e ao
alcalde de Atlantic City por ir de sobrado, e mais unha vez o alcalde de Nova
York, esta vez explicando aos cidadáns hispanos que estes días os brancos van
estar máis irritábeis do normal porque non teñen televisión por cable.
Glo-rio-so.
O monólogo de Louis CK sobre axudar señoras vellas en
apuros.
A parodia de Louie,
con Louis CK como Abraham Lincoln, tentando facerse amigo de clientes negros
nos bares para que lle agradezan a liberación.
O sketch totalmente ridículo do dependente do hotel, que lle
pregunta ao cliente que marcha se mangou cousas do cuarto como as toallas ou un
puma disecado, ou queréndolle cargar un extra polo uso de argón (“non sei o que
é, non o puiden usar!”, “é un gas noble, señor, é inodoro e incoloro, como está
seguro de que non o usou?”), moi no estilo dos Monty Python.
O sketch dos últimos clientes do bar, con Louis CK e Kate
McKinnon (unha xoia do novo SNL)
ligando de forma realista, con frases como “non che parece máxico a forma en
que nos coñecemos aquí, cando xa pasaron de min todos os tíos medianamente
guapos do bar e es a miña última oportunidade?” ou “parece cousa do destino que
che coñecese xusto agora que xa estou borracho abondo para considerarte
atractiva!”. E o morreo que se dan ao final é do máis noxento que vin en anos!
E unhas risas, claro.
Downton Abbey (Tempada 3 Episodio 8)
As dúas primeiras tempadas de Downton Abbey gustáronme. Non unha cousa esaxerada, pero era un
culebrón de época que se deixaba ver, bastante calcado de Upstairs & Downstairs, pero con personaxes aos que lle collías
cariño deseguida e coas frases lapidarias de Maggie Smith como condesa viúva de
Grantham (“oh, dear, war is so very inconvenient!”). O retrato que facían da
Inglaterra da Primeira Guerra Mundial, malia que pasado polo cerne da
telenovela, era bastante acertado. Ao final da anterior tempada a filla pequena
dos Grantham, Sybill, namoraba perdidamente de Branson, o chófer irlandés, e
sen a aprobación do seu pai marchaba con el a Dublín, casaban e estaba
embarazada. Na terceira tempada, que rematou este domingo, as promocións
prometían tratar o asunto do conflito con Irlanda e a guerra civil a través da
figura de Branson, un socialista irlandés que citaba a James Connolly cada dúas
frases e soñaba con axudar a liberar Irlanda do xugo inglés. Non se me escapa
que Julian Fellowes é un cabaleiro británico, e que aínda hoxe algúns
británicos teñen unha visión sesgada sobre a historia irlandesa, pero non
debería introducir un personaxe así se tiña pensado darlle a evolución absurda
que lle deu no arco argumental desta tempada.
O máis reivindicativo que fixo Branson esta tempada foi bautizar a súa filla. |
No transcurso destes oito episodios, o que pasou con este
personaxe foi como segue: Branson e Sybill foron un par de veces a visitar os
Grantham por vodas e cousas así, de súpeto un día aparece Sybill toda nerviosa
e dilles que tivo que escapar de Dublín porque a policía a seguía, seica
Branson participara nunha revolta (aleatoria
e sen motivo, nin mención ao Alzamento de Pascua, as posteriores
execucións masivas, ou a mesma Guerra da Independencia na que estaban inmersos
na época na que está ambientada esta tempada). Xusto despois chega Branson,
fuxido e moi afectado porque viu como uns compatriotas desaloxaban unha mansión
ocupada por nobles ingleses e a queimaban sen motivo aparente (sic). Os condes
de Grantham recrimínanlle que metese a súa filla nese clima de violencia e odio
(ambos presuntamente unidireccionais), perdóano, dinlle que se volve a Irlanda
o van deter e Branson queda tan feliz a vivir en Downton. Fin do tema irlandés.
Ao pouco disto, Sybill morre no parto, Branson quere marchar coa cativa a
Liverpool, ignoro porqué, os Grantham convénceno de que fique en Downton e
danlle traballo como administrador das súas terras. Fin do tema socialista.
E esta foi, a ollos de Julian Fellowes, a evolución lóxica
dun revolucionario irlandés seguidor de Connolly. Estou desexando ver qué fai
coas sufraxistas.
Homeland (Tempada 2 Episodio 6)
Estaba case segura de que esta tempada de Homeland se ía estragar en canto
decidiron revelarlle a Brody que sabían que traballa para Abu Nazir. Supuxen
que a partir de agora trataríase de convencer a Brody de que traballase para a
CIA, e Homeland pasaría a ser o
típico drama de bos e malos. E en teoría foi
así. En teoría, porque esta semana vimos a Brody seguindo as instrucións
de Carrie Mathison, contándolle á súa muller que traballa para a CIA, tentando
identificar o presunto terrorista ao que gravaron falando con Roya Hammad... e
despois vímolo falando con Roya Hammad, mirándose as mans nervioso -ou poida que
facendo sinais secretos con elas-, compartindo un minuto de silencio mentres
agardaban a que un señor que pasaba por alí se afastase -ou poida que
comunicándose dalgunha forma que as cámaras da CIA non puidesen captar-, e
volvendo a ser o mesmo Brody raro e explosivo que non poderiamos dicir de que
lado está. É como volver á primeira tempada, que para min foi impecábel, mesmo
na relación sempre tensa entre Brody e Carrie. Ao final do capítulo o novo
terrorista cargouse aos axentes que estaban rexistrando a xastrería de Gettysburg
onde fixeron o chaleco, e levou algo con pinta de bomba que estaba agochado na
parede, pero o importante de todo iso é que non sabemos se Brody tentou evitalo
ou foi de feito quen o provocou.
Agora tamén entrou en xogo o peor amigo do mundo, que
despois de volverlle entrar á muller de Brody no capítulo anterior, esta semana
dedicouse a indagar sobre a morte de Tom Walker e a case acusar a Brody dela (o
cal parece un pouco chambón, dado que a tempada pasada as mentes máis
brillantes da CIA non foron capaces de confirmar se Brody estaba detrás dela). As súas preguntas puxeron incómodo a Estes,
que intentou asustalo de forma bastante pouco CIA para que deixase de meter o
fociño nesa historia, pero iso non impediu que lle fose co conto á muller de Brody.
A historia chorras desta semana foi a da filla adolescente, que agora está metida en plena película do sábado despois de comer, cun atropelo con fuga e un amigo que non se quere facer cargo, pero como confío nos guionistas de Homeland espero que esta liña argumental chega a algún lado interesante, e a ser posíbel explosivo.
The Walking Dead
Estou tan contenta de perder de vista a Lori, que case vou pasar por alto a escena da súa morte. Desde que dixo que estaba embarazada, na tempada pasada, estiveren imaxinando o fabuloso que sería que o feto morrese polo estrés da vida que levaba e comezase a devorala desde dentro, así que cando ela mesma suxeriu esa posibilidade no capítulo do domingo, o meu corazón elevouse un pouquichiño. Un premio Darwin para Lori!
Ao final a cousa non foi tan gore coma iso, o feto e ela corrían perigo, así que Lori tivo que decidir qué vida salvar. Para honrar o seu paso pola serie cunha última decisión estúpida, Lori sacrificouse pola vida de un bebé que ten as horas contadas en plena apocalipse zombi, e deixou que Maggie lle practicase unha cesárea con cero experiencia, medios e, o máis importante, co coitelo de matar zombis de Carl, que hai que ser asquerosita, porque eu nunca vin o rapaz limpalo. Agora van vir os listos a dicirme que era o único que podía facer se non quería ser devorada por un feto-zombi, pero había outras formas de evitar iso (unha delas, proposta por Tim Surette en tv.com, implicaba unha agulla moi longa e algún tipo de pinzas para desmembrar, para refocile do Foro da Familia). Total, hola novo bebé que vas durar dous telediarios zombis, D.E.P. Lori, sempre te recordaremos por ser A PERSONAXE MÁIS ODIOSA DA TELEVISIÓN.
Esta ha de ser a primeira escena na que Lori sabe onde está Carl. |
Mentres tanto, un dos presos aos que o sheriff Rick botou da
súa casa porque cada vez se parece máis a Walker Texas Ranger, sobreviviu aos
zombis do patio do cárcere e planificou unha vinganza elaborada de aúpa, o
grupo separouse, Carol desapareceu –así que, coas súas habilidades augúrolle un
futuro tan negro como o da súa filla Sophia- e T-Dog por fin fixo algo útil
sacrificándose por un compañeiro (aínda que elixiu a Carol, co cal o seu
sacrificio tampouco é que servise para moito). D.E.P. T-Dog e moi probabelmente
D.E.P. Carol nun par de episodios.
Andrea e Michonne seguen en Woodsbury. Michonne quere
marchar, porque é lista ou se cadra porque leu os cómics, pero Andrea non se
entera de nada e está facendo o parvo, preguntándolle ao Gobernador se estuda
ou mata zombis, e así. Ah! E Merle,que sobreviviu a unha man cortada por el
mesmo na azotea dun edificio invadido por zombis, agora di que quere volver
onda o seu irmán, pero o Gobernador non lle deixa. E como até o momento iso é o
máis duro que vimos do Gobernador (o das cabezas cortadas... oiga, cada quen
entende o ocio á súa maneira) a min el por agora non me dá demasiado medo, pero
haberá que agardar a ver cómo evoluciona o seu personaxe e que cousas
ignominiosas fai nos vindeiros capítulos.
Esta
reseña foi patrocinada por “corazón solitario”.
Por qué tan mal te cae Lori, e non seu atribulado e ofendido home, que botou meses sen lle falar por mor dun desliz "in mortem suam supostam", ou como se decline?
ReplyDeleteGraves cuestións que prantexo, a voapluma:
-Nin un coitelo corta-todo de La Tienda en Casa sería quen, ou qué, de facer un corte tan limpo, nesa hiperabsurda escena (tan limpo, exceptuando o sangue, que a mercan por contentores, cal si de Walter White e o seu Quimicefa ambulante se tratara)
-Insisto na miña idea das armaduras anti biters, deixarían o que lles queda dos piños nelas. Podían mangalas nalgún chino de disfraces abandoado, alguén ten que avisalos desta solución, por diós!
-A escena do Gobernador/Norman Bates gustoume, a das peceiras estilo cabezas de Futurama, pareceume un toque sinistro ou de humor negro nesta serie tan ñoña e pouco dada a estes toques de rareza. Polo demáis, Andrea é beber un chupiño e xa se tiraría até a un zombie (intacto de cintura p'abaixo). Mellor lle iría con Merle, que á súa maneira baturra xa lle fixo unha declaración de amor.
Querido comentaristous anonymous:
Delete-Non te preocupes que agora que xa morreu Lori hei ter tempo abondo para meterme con Rick (é a fin do mundo, quita o puto uniforme de sheriff que non asustas a ninguén!) e co seu fillo mercenario. Con todo, non se me esquecen escenas gloriosas de Lori, como cando lle recriminou a Andrea que andase por aí aprendendo a disparar zombis cando na granxa había cousas importantes que facer como fregar os pratos.
-Totalmente de acordo co tema das armaduras, se o grupo de superviventes fosen frikis estilo Big Bang en vez de duritos estilo Chuck Norris, seguro que xa se lles tería ocurrido.
-"maneira baturra" :D:D:D
-Sería tan, tan guai que a reseña desta semana a fixese un observador crítico, imparcial e de confianza da autora...
Outro toque de humor, dos poucos, foi nun episodio anterior, cando apareceron uns cantos zombies vestidos de antidisturbios, e non tiñan cómo meterlles man, ou coitelo-bala-machete, por mor dos cascos. Pero non se lles ocorreu botar man a eles dos cascos, en fin!
ReplyDelete